- powrót -

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej "Osada" w Goleniowie zawiadamia
o zwołaniu Walnego Zgromadzenia Członków Spółdzielni,
podzielonego na dwie części,
które odbędzie się w następujących terminach :


  I Część Walnego Zgromadzenia w dniu 27.06.2025 r

obejmująca członków posiadających tytuły prawne do lokali w budynkach przy ulicach :

    - Barnima 1,
    - Grunwaldzkiej 1, 6, 7 i 10,
    - Słowiańskiej 1,
    - Słowiańska-garaże,
    - Mikołajczyka 12 i 38,
    - Konstytucji 3 Maja 53, 55, 57, 59,
    - Szkolnej 42 AB,
    - Sportowej 1, 2, 3,
    - Szczecińskiej 11, 15, 17, 19 i 30,
    - Szczecińska-Sportowa-garaże.

  II Część Walnego Zgromadzenia w dniu 30.06.2025 r

obejmująca członków posiadających tytuły prawne do lokali w budynkach przy ulicach :

    - Aleja Róż 12 - 26,
    - Aleja Róż-garaże,
    - Akacjowa 9 i 2 - 10,
    - Lipowa 2,
    - Matejki 1, 9, 11, 20 i 22,
    - Matejki-garaże,
    - Piaskowa 30-garaż,
    - Piaskowa 2 - 8, 3 - 5 - 7, 10 - 20, 22, 24 i 26.

Obrady Walnego Zgromadzenia w wyżej podanych terminach rozpoczynają się
o godz. 17.00 w budynku bazy technicznej Spółdzielni
przy ulicy Piaskowej 30
w Goleniowie (świetlica).



Proponowany porządek obrad Walnego Zgromadzenia
(Część I i II )
przedstawia się następująco :
  1. Otwarcie obrad.

  2. Odczytanie listy pełnomocnictw.

  3. Wybór Komisji Mandatowo – Skrutacyjnej.

  4. Wybór Prezydium.

  5. Stwierdzenie prawidłowości zwołania części Walnego Zgromadzenia oraz jego zdolności do podejmowania uchwał (protokół Komisji Mandatowo–Skrutacyjnej).

  6. Przyjęcie porządku obrad.

  7. Przedstawienie sprawozdań :

        a) Zarządu z działalności Spółdzielni za rok 2024,

        b) finansowego Spółdzielni za rok 2024,

        c) Rady Nadzorczej z działalności za rok 2024.

  1. Informacja z przeprowadzonej lustracji ustawowej obejmującej działalność Spółdzielni w okresie  01.01.2021 - 31.12.2023 r.
  2. Dyskusja w sprawie ww. sprawozdań.
  3. Głosowanie Walnego Zgromadzenia nad podjęciem uchwał w sprawach :

        a) zatwierdzenia sprawozdania Zarządu z działalności Spółdzielni za 2024 r,

        b) zatwierdzenia sprawozdania finansowego Spółdzielni za 2024 r,

        c) podziału nadwyżki bilansowej za 2024 rok,

        d) przyjęcia sprawozdania Rady Nadzorczej Spółdzielni za 2024 r,

        e) udzielenia absolutorium Członkom Zarządu Spółdzielni za 2024 r,

        f) przyjęcie oceny polustracyjnej z przeprowadzonej lustracji ustawowej obejmującej działalność

            spółdzielni w okresie 01.01.2021 - 31.12.2023 r.

  1. Zamknięcie obrad.

   Sprawozdania oraz projekty uchwał będące przedmiotem obrad będą wyłożone do wglądu
   w biurze Spółdzielni przy ul. Matejki 22 od dnia 02.06.2025 r.
Członkowie Spółdzielni mają prawo zapoznania się z tymi dokumentami.

Ponadto informujemy, że każdy członek Spółdzielni może uczestniczyć tylko w jednej
części Walnego Zgromadzenia i przysługuje mu jeden głos.


- powrót -